Delta i NKI-mätning och hjälp oss att bli bättre!

Under november och december genomför Sveriges a-kassor en NKI-mätning, en undersökning som mäter hur nöjda medlemmar är med a-kassornas arbete.

Publicerat 19 november 2024

" "

NKI-mätningen, som står för Nöjd-Kund-Index, kommer genomföras med hjälp av en enkät. I enkäten kommer deltagarna få svara på frågor om hur nöjda de är och vad de tycker om vårt arbete och vår service.

Enkäten kommer att skickas till 1 500 slumpmässigt utvalda personer som är anslutna till oss och som har fått ersättning de senaste tre månaderna. Enkäten skickas ut onsdagen den 20 november och du har fram till mitten av december på dig att svara.

Mätningen genomförs på initiativ av Sveriges a-kassor i samarbete med Verian Group (tidigare Kantar Sifo och Kantar Public). Det är Verian Group som ansvarar för att skicka ut och sammanställa enkäten.

 

Varför är din röst viktig?

NKI-undersökningar genomförs varje år för att få reda på vad vi gör bra och vad vi kan förbättra. Dina åsikter betyder mycket för oss och hjälper oss att förstå hur vi kan utveckla vårt arbete och vår service.

Håll utkik i din inkorg – kanske är du en av våra anslutna som får enkäten. Tack för att du hjälper oss att bli bättre!